Obecnie hashtag jest popularny nie tylko na Twitterze i Instagramie…

#podziękowano

W dzisiejszych czasach hashtag jest popularny nie tylko na Twitterze i Instagramie: hashtag jest coraz częściej wykorzystywany do ustanowienia znaku towarowego. W 2016 r. Liczba znaków towarowych z hasztagiem przed nim wzrosła o 64% na całym świecie. Dobrym przykładem tego jest znak towarowy T-mobile „#getthanked”. Jednak zgłoszenie hashtagu jako znaku towarowego nie zawsze jest łatwe. Hashtag powinien na przykład zawierać bezpośredni link do produktu lub usługi wnioskodawcy.

19-05-2017

Ustawienia prywatności
Używamy plików cookie, aby zwiększyć komfort korzystania z naszej witryny. Jeśli korzystasz z naszych Usług za pośrednictwem przeglądarki, możesz ograniczyć, zablokować lub usunąć pliki cookie za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Używamy również treści i skryptów stron trzecich, które mogą wykorzystywać technologie śledzenia. Możesz wybiórczo wyrazić zgodę poniżej, aby umożliwić umieszczanie takich stron trzecich. Aby uzyskać pełne informacje na temat używanych przez nas plików cookie, gromadzonych przez nas danych i sposobu ich przetwarzania, zapoznaj się z naszą Polityka prywatności
Law & More B.V.