Nieuczciwe praktyki handlowe za pośrednictwem telefonu

Holenderski Urząd ds. Konsumentów i Rynków

Częściej zgłaszane są nieuczciwe praktyki handlowe poprzez sprzedaż telefoniczną. Jest to wniosek holenderskiego Urzędu ds. Konsumentów i Rynków, niezależnego organu nadzoru, który broni konsumentów i przedsiębiorstw. Coraz częściej ludzie kontaktują się telefonicznie z tak zwanymi ofertami kampanii rabatowych, świąt i konkursów. Bardzo często oferty te są formułowane w sposób niejasny, aby klienci ostatecznie musieli więcej, niż się spodziewali. Po tym kontakcie telefonicznym często następują agresywne praktyki ściągania płatności. Ponadto ludzie, którzy zgodzili się jedynie na otrzymywanie informacji, są również zmuszani do płacenia. Holenderski Urząd ds. Konsumentów i Rynków doradza osobom, z którymi kontaktuje się telefonicznie, z takimi ofertami, aby zakończyły połączenie, odrzuciły ofertę i nie płaciły rachunku pod żadnym pozorem.

Czytaj więcej:

Ustawienia prywatności
Używamy plików cookie, aby zwiększyć komfort korzystania z naszej witryny. Jeśli korzystasz z naszych Usług za pośrednictwem przeglądarki, możesz ograniczyć, zablokować lub usunąć pliki cookie za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Używamy również treści i skryptów stron trzecich, które mogą wykorzystywać technologie śledzenia. Możesz wybiórczo wyrazić zgodę poniżej, aby umożliwić umieszczanie takich stron trzecich. Aby uzyskać pełne informacje na temat używanych przez nas plików cookie, gromadzonych przez nas danych i sposobu ich przetwarzania, zapoznaj się z naszą Polityka prywatności
Law & More B.V.