Co to jest list polecony

List polecony to list, który jest rejestrowany i śledzony przez cały czas w systemie pocztowym i wymaga od listonosza uzyskania podpisu w celu jego dostarczenia. Wiele umów, takich jak polisy ubezpieczeniowe i dokumenty prawne, określa, że ​​powiadomienie musi mieć formę listu poleconego. Rejestrując pismo, nadawca ma dokument prawny, który wskazuje, że zawiadomienie zostało doręczone.

Ustawienia prywatności
Używamy plików cookie, aby zwiększyć komfort korzystania z naszej witryny. Jeśli korzystasz z naszych Usług za pośrednictwem przeglądarki, możesz ograniczyć, zablokować lub usunąć pliki cookie za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Używamy również treści i skryptów stron trzecich, które mogą wykorzystywać technologie śledzenia. Możesz wybiórczo wyrazić zgodę poniżej, aby umożliwić umieszczanie takich stron trzecich. Aby uzyskać pełne informacje na temat używanych przez nas plików cookie, gromadzonych przez nas danych i sposobu ich przetwarzania, zapoznaj się z naszą Polityka prywatności
Law & More B.V.