Publikowanie negatywnych i fałszywych kosztów recenzji Google

Publikowanie negatywnych i fałszywych opinii w Google kosztuje niezadowolonego klienta słono. Klient opublikował negatywne recenzje dotyczące żłobka i jego zarządu pod różnymi pseudonimami i anonimowo. ten Amsterdam Sąd Apelacyjny stwierdził, że klientka nie zaprzeczyła, iż działała niezgodnie z zasadami niepisanego prawa, które są uznawane za dopuszczalne w życiu społecznym iw związku z tym dopuściła się czynu niezgodnego z prawem wobec żłobka. W rezultacie klient musi zapłacić prawie 17.000 XNUMX euro za szkody i inne koszty.

2018-01-13

Ustawienia prywatności
Używamy plików cookie, aby zwiększyć komfort korzystania z naszej witryny. Jeśli korzystasz z naszych Usług za pośrednictwem przeglądarki, możesz ograniczyć, zablokować lub usunąć pliki cookie za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Używamy również treści i skryptów stron trzecich, które mogą wykorzystywać technologie śledzenia. Możesz wybiórczo wyrazić zgodę poniżej, aby umożliwić umieszczanie takich stron trzecich. Aby uzyskać pełne informacje na temat używanych przez nas plików cookie, gromadzonych przez nas danych i sposobu ich przetwarzania, zapoznaj się z naszą Polityka prywatności
Law & More B.V.