Trafiasz na ofertę w internecie…

Wyobraź to sobie

W internecie trafiasz na ofertę, która wydaje się zbyt piękna, aby była prawdziwa. Ze względu na literówkę ten piękny laptop kosztuje 150 euro zamiast 1500 euro. Szybko decydujesz się skorzystać z tej oferty i decydujesz się na zakup laptopa. Czy sklep może wtedy nadal anulować sprzedaż? Odpowiedź zależy od tego, jak bardzo cena różni się od ceny rzeczywistej. Gdy wielkość różnicy cen sugeruje, że cena nie może być poprawna, konsument powinien do pewnego stopnia zbadać tę różnicę cen. Sytuacja może być inna w przypadku różnic cenowych, które nie wzbudzają bezpośrednio podejrzeń.

 

Ustawienia prywatności
Używamy plików cookie, aby zwiększyć komfort korzystania z naszej witryny. Jeśli korzystasz z naszych Usług za pośrednictwem przeglądarki, możesz ograniczyć, zablokować lub usunąć pliki cookie za pomocą ustawień przeglądarki internetowej. Używamy również treści i skryptów stron trzecich, które mogą wykorzystywać technologie śledzenia. Możesz wybiórczo wyrazić zgodę poniżej, aby umożliwić umieszczanie takich stron trzecich. Aby uzyskać pełne informacje na temat używanych przez nas plików cookie, gromadzonych przez nas danych i sposobu ich przetwarzania, zapoznaj się z naszą Polityka Prywatności
Law & More B.V.